lørdag 1. mars 2008

Vega & Fyllingsdalen til eliteserien


Bergenhus - Vega 0 -4
Med kun 0-0 til pause skoret Vega 4 iløpet av 2.omg.
Nidaros Fyllingsdalen 1-1
Nidaros skoret allerede etter 2 min,men 6 min ut i 2.omg skorer Fyllingsdalens Hopsdal.
Fyllingsdalen - Bergenhus 5-0
Et Haaland-hattrick sendte muligens Fyllingsdalen til eliteserien.Han skoret de 3 første. Bergenhus greide ikke å sette Gløggs bakre menn på de store prøvene.Hopsdal og Wedervang skoret de 2 siste. Gløggerne er nå sikret Play-Off.
Vega-Nidaros 3-1
Vega taper sjeldent mot Nidaros i viktige oppgjør. Vega leder 2-1 til pause etter å ha ledet 2-0 over Nidaros.

Smeller bomben? Tar Bergenhus Nidaros i siste kamp? Nidaros tar kvalplassen med U.
Gløgg er sikret ny playoff, men er ennå ikke trygg på direkte.
Vi venter på de siste 2 avgjørende kampene
Nidaros - Bergenhus 4-4
Nidaros ledet 3-1 til pause. Bergenhus gjør 4-4, 1 min før slutt.Ett mål til og favoritten Nidaros hadde vært utslått.
Fyllingsdalen - Vega 1-2
Vega som før denne kampen var sikret eliteseriespill,ledet 0-1 til pause etter å ha skoret 50 sek før pause.
Her ser vi hvordan de 2 siste kampene utartet seg i sluttminuttene av 2 omg.
PAUSE: Vega leder 0-1 i jevn kamp, mens det på den andre banen står 3-1 til Nidaros.
21 min: 3-2 i Nidaros-Bergenhus!9 minutter igjen. Nidaros må score 6 til for å klare 2.plass
25 min: 0-2! Vega bryter på midten, kommer 2 mot 1 og er dødelig effektive!
26 min: 1-2! Fyllingsdalen ved Stig Hopsdal reduserer umiddelbart!
28 min: Bergenhus reduserer til 3-4! "Nå må vi konsentrere oss om den defensive jobben!", brøler Gløgg-benken.
29 min: Weder bryter, Gløgg lar ballen gå i forsvar. Ytre med farlig pasning som nesten blir brutt. "VI ER I ELITEN NÅ!", skriker benken! Bergenhus utligner til 4-4 mot nidaros!!
30 min: FYLLINGSDALEN BLIR ENESTE BERGENSLAG I ELITESERIEN, TROSS TAP! Favoritt Nidaros må ta til takke med 3. plass.

Vi gratulerer Vega og Fyllingsdalen med eliteseriespill til høsten,og ønsker Nidaros lykke til i play-offen

Ingen kommentarer: