fredag 25. april 2008

Seier i årets første hjemmekamp!




Lokaloppgjøret på gravplassen endet tilslutt 3-2 i favør Gossen over Misund.
Gossen stilte med følgende 11 fra start Trond,Dale-Sveinung-Robert-Odde,Sivert-Sturle-Sølve-Tormod,Freddy-Jaime.
En jevn kamp der begge lagene har sine perioder av kampen. De første 25 min styrer Gossen kampen og får 2 fortjente skoringer. 1-0 kommer i det 15 min etter ett lang oppspill fra Sveinung,der ballen går over hele forvaret og på halv spretten lobber Sivert ballen elegant over Misunds keeper.
2-0 kommer etter 25 min, nok engang langt oppspill ifra Sveinung,Sølve vinner duellen og Sivert dunker ballen ned til høgre og forbi en utmanøvrert keeper..vi leder 2-0 og halve omg er unnagjort. 3 minutter senere får vi en dobbelsjanse,først er det Freddy,så kommer den største da Tormod får ett uheldigt treff på ballen ifra 5 meter. Det kunna stått 3-0.
Istedet er det Misund som lager 2-1 på corner i det 30 min ved Johnny Godø og 2-2 10 min før slutt da Jon Arne Øien spiller vegg og løper forbi Gossenforsvaret og runder Trond. 2-2 står seg til pause.
I 2.omg kommer Lars Inge inn og skaper uro i Misund forsvaret. Akkurat det vi savnet ifra 1.omg. I det 80 min kommer Sivert seg fri på høyre kanten og innlegget får en skru som suser inn i motsatt kryss.På overtid har Trond en skikkelig publikumsredning der han er helt oppe i krysset og får bokset unna en heading som kommer etter ett innlegg. Den var det vel mange som såg imål!
En bra kamp fra Sivert som også får dagens BB,men mange skal få skryt for god innsats idag,fortsetter det sånn så ser årets sesong bra ut.
Mange bytter på Gossen idag,Marius,Predaben,Emil,Lars Inge og Øyvind får også prøve seg. Da har alle spillerne fått prøvd seg på a-laget iår,bortsett ifra Even som har reist på cruise
Andre res ikvel: KFK - Åndalsnes 2-2

Ingen kommentarer: